عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

مرغ گرفتار

بی روی تو،راحت ز دل زار گریزد/ چون خواب که از دیده ی بیدار گریزد/

در دام تو یک شب دلم از ناله نیاسود/ آسودگی از مرغ گرفتار گریزد/

از دشمن و از دوست گریزیم و عجب نیست/ سرگشته نسیم، از گل و از خار گریزد/

ای دوست بیازار مرا،هر چه توانی/ دل نیست اسیری که ز آزار گریزد/

زین بیش رهی،ناله مکن در بر آن شوخ/ ترسم که ز نالیدن بسیار گریزد/.

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دوستت خواهم داشت بی آنکه بدانی


درد دل خواهم گفت بی هیچ کلامی


گوش خواهم داد بی هیچ سخنی


درآغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی


در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حرارتی


عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی


اینگونه شاید احساسم نمیرد.
..................
زیبا بود و تاثیر گذار
یا حق

همسایه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://manbito.blogsky.com

سلام
شما لطف دارین . من هم شما رو تو باکس گذاشتم.
شما عالی شعر میگین نظر بدم؟
از دشمن و دوست گریزم و عجب نیست
چون تمام افعال فرد هستند
خجالت کشیدم از این نظر ببخش

همسایه ات شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ

مال رهی معیری اما خب من نظر خودم رو گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد