عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

و ندانستن

شست باران بهاران هر چه هر جا بود
یک شب پک اهورایی
بود و پیدا بود
بر بلندی همگنان خاموش
گرد هم بودند
لیک پنداری
هر کسی با خویش تنها بود
ماه می تابید و شب آرام و زیبا بود
جمله آفاق جهان پیدا
 اختران روشنتر از هر شب
 تا اقاصی ژرفنای آسمان پیدا
جاودانی بیکران تا بیکرانه ی جاودان پیدا
اینک این پرسنده می پرسد
 پرسنده : من شنیدستم
 تا جهان باقی ست مرزی هست
بین دانستن
و ندانستن
تو بگو ، مزدک !‌ چه می دانی ؟
آنسوی این مرز ناپیدا
 چیست ؟
 وانکه زانسو چند و چون دانسته باشد کیست ؟
مزدک : من جز اینجایی که می بینم نمی دانم
پرسنده : یا جز اینجایی که می دانی نمی بینی
مزدک : من نمی دانم چه آنجه یا کجا آنجاست
بودا : از همین دانستن و دیدن
یا ندانستن سخن می رفت
زرتشت : آه ، مزدک ! کاش می دیدی
شهر بند رازها آنجاست
اهرمن آنجا ، اهورا نیز
بودا : پهندشت نیروانا نیز
پرسنده : پس خدا آنجاست ؟
 هان ؟
شاید خدا آنجاست
بین دانستن
و ندانستن
تا جهان باقی ست مرزی هست
همچنان بوده ست
تا جهان بوده ست

نظرات 2 + ارسال نظر
همسایه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://manbito.blogsky.com

سلام
به دل نگیر
همیشه آدم از کسی ضربه میخوره که هیچوقت فکرشو نمی کرده
این وقت ها دستات رو دور اون چیزی که بهش تکیه کردی قلاب کن زود یادت میره
خواب این عالم عجیب بخواب

عشق فیتیله چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

فریبای عزیز خیلی لطف کردی که بهم نظر دادی .در مورد عکس باید بگم من میدونم عکسو چجوری اپلود کنم ولی فیلمها رو نمی تونم اپلود کنم. عکسی از این گروه دوست داشتنی ندارم که بزارم تو وبلاگم یعنی یه سایت میشناسم که عکسهای زیادی از این گروه داره ولی ذکر کرده فقط با اجازه ی کتبی میشه ازش استفاده کرد و من بهشون ایمیل زدم اما هنوز جوابی در یافت نکردم. اگه یه وقت تو سایتی پیدا کردی لطفا منو بی خبر نذار. در مورد وبلاگ خودت باید بگم قشنگه . دلم می خواد بدونم ایا این متنها رو خودت می گی یعنی شاعری یا نه.بعد هم اگه ایرادی نداره بهم بگو که هدفت از بر پایی این وبلاگ چی بود در واقع چرا این وبلاگ رو به این شکل و با این محتوا بنا کردی . اینجوری من وقتی به وبلاگت سر می زنم با لذت بیشتری نوشته های زیباتو می خونم .متشکرم .

سلام . عشق فتیله ای عزیز من اسم شما رو نمی دونم . ممنون از اینکه از وبلاگم دیدن کردی . در جواب سوالاتت باید بگو بعضی از متن ها رو خودم می گم . بعضی هم نه! ولی قسمت یادداشت های من همش متعلق به خودمه . دوست ندارم زیر دل نوشته های خودم اسممو بنویسم . دوس ندارم فک کنم شاعرم . و هدفم از وبلاگم این بود که دلم می خواد وقتی از خوندن ترانه ای شعری یا از دیدن عکسی لذت می برم دلم می خواد این حس و به بقیه هم انتقال بدم همین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد