عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

. . .

اکنون

نهال گردو

آنقدر قد کشیده

که دیوار را

برای برگ های جوانش

 معنی می کند

فروغ فرخزاد

نظرات 6 + ارسال نظر
بابک.پ.25 یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.bishehsar.blogsky.com

سلام
الان خوبی؟
کاش ما ادما هم اونقدر بزرگ می شدیم تا بتونیم دیوار ها و موانع زندگی مون رو واسه خودمون معنا کنیم ، اما ...
بای بای
امضا: دست نوشته ی یک گردوی نارس

مریم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام . من هم آرزو دارم که بتونم یه روزی با افتخار بگم بالاخره تونستم پرده ها رو بزنم کنار و آسمون ببینم .

ال - وای دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ

واو!
چقدر عالی بود!

مهرآئین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://mehraiin.persianblog.ir

چه تعبیر زیبائی...:)

عموتقی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://donedone.blogsky.com/

سلام گلم وبلاگ جالبی دارین
اینا هم چندتااس اس
سربلندی گر تو خواهی با همه یکرنگ باش.... قالی از صد رنگ بودن زیر پا افتاده است
---------------------------------
او می گفت: یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدهم که یاد بگیری که یادم بیاری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمی رود. این را یادت نره......... (اما چه زود او مرا از یاد برده برای همیشه)
----------------------------------------
با خود عهد بستم فراموشت کنم، نفس هایم را در سینه حبس کردم، پرده ای سیاه به یادت آویختم، زندگی را فراموش کردم. خاطراتت را ناباورانه به دور ریختم.... اما نشد ... باور کن نشد فراموشت کنم
-------------------------------------
در حیرتم از مرام این مردم پست... این طایفه زنده کش ، مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش ز جفا... تا مرد به عزت ببرندش سر دست
-----------------------
لیلی شبی به مجنون زد اس ام اس، که آخر تا به کی تأخیر و فسفس
اگر عقدم نخوانی سال جاری، روم تهران شوم دختر فراری
-----------------------------
شب و روزها را در آرامشی مرموز می گذرانم... آرامش قبل طوفان است.... می دانم .... می دانم دلم بیشتر برایت تنگ می شود
---------------------------------
هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و دوباره شروع کند
اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند
------------------------------------
مشکلات به سبکی هوا، عشق به عمق اقیانوس، دوستی به محکمی الماس، موفقیت به درخشانی طلا... اینها آرزوهای من برای شماست.

سلام . مرسی. از لطفتون . در مورد قالب وبلاگ کمی الان سرم شلوغه و کلی درس نخونده دارم . ولی حتما درستش می کنم

همسایه چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://manbito.blogsky.com

سلام
زیبا بود و تحت تاثیر قرارم داد معجزه همیشه رخ میدهد چشمانی پاک و دلهایی آرام آن را میبینند
ببخش اونجا نمیشد اینجا نوشتمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد