عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

یادداشت سیزدهم

و اما امروز

۷ اردیبهشت

این را از این دور تر ها می نویسم:

نمی دانم کجا؟!

اما می دانم زیر همین آسمان

که امروز آبی تر از آبی دریافتمش

آری زیر همین آسمان

آن دور تر ها

یک نفر هست که دوستم دارد !!

یک نفر که نمی داند کجا

اما می داند زیر همین آسمان

آن دور تر ها

می داند که من هستم که دوستش دارم!

آری ما این همه دور . . .

اینگونه عاشق 

 بی خبر زهم

تنها می دانیم

که یک نفر هست که دوستمان دارد

و بی قرارمان هست

و همین ما را بس !

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام .
یعنی چی ؟
من که کتوجه نمی شم .واضح تر راجع بع عشقت توضیح بده

علیرضا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

واقعا قشنگ نوشتی من هم عاشق شدم، یه عشق دو طرفه که همینش کاری باهام کرده که یک لحظه نمیتونم به یادش نباشم فقط از خدا خواستم هیچ وقت این عشقو ازم نگیره، اینم بدونی بد نیست که فقط به خاطر عشقم از از همه زندگیم گذشتم،اینم بدون که به خاطر مادر عشقم 2 ماه ازش دورم...

سلام و ممنون از نظرت . من واقعا اون چه که احساس کردم و نوشتم . خوبه که شما هم عشق ۲ طرفه را لمس کردین . موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد