عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

معرفی کتاب

امروز لابلای کتاب های شعرم کتاب شهیار قنبری رو دیدم و دوباره نه چند باره نشستم سرش و وقتی به خودم آمدم حدود 1 ساعت و نیم گذشته بود . من با این کتاب جادو می شم . پس تصمیم گرفتم اونو تو وبلاگم به دوستانی که نخوندن معرفی کنم :

            

دریا در من (گزینه ی ترانه ها)

شاعر: شهیار قنبری

انتشارات جاویدان

 

وقتی برای اولین بار جمعه را شنیدی کجا بودی ؟

قصه دو ماهی قصه چند سالگی تو بود؟

نیاز را کنار عطر کدام یار تجربه کردی؟

هفته خاکستری را کدامین روز ورق زدی؟

چگونه از بوی خوب گندم مست شدی ؟

حرف نفس هجرت کودکانه همیشه غایب نفرین نامه قدغن بیبی آبی و . . . را در خلوت کدام شب نفس کشیدی؟

من در این کتاب برای تو خواهم گفت که به هنگام نوشتن جمعه  کجا بودم و در کنار نفس های کدام یار از نیاز نوشتم

دریا در من

دفتری است از گزینه ی ترانه ها به همراه یاد ها و خاطره های آن همه سال

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دکترکاوه سالارمند پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://salarmand.blogsky.com

با سلام.وبلاگ اندیشه نو بروز شد.لطفا ملاحظه بفرمایید.ضمنا از تبادل لینک با شما خوشحال می شم.

دلشکسته(بیتا) پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.sohrab-sepehry.blogsky.com

سلام...من هم کم و بیش شهیار قنبری رو می خونم...موفق باشی......من هم تازه وبلاگ ساختم ....خوشحال می شم به کلبه ی حقیرم بیاین.....«من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم.»..موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد