عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

سلام به همه :

امروز تو سایت سخن یه داستان کوتاه به اسم لذت های پنهانی خوندم

و  واقعا لذت بردم . راجع به درستی یا اشتباه بودن این عشق چیزی نمی گم . چون برای من اتفاق نیفتاده نمی تونم درک کنم و نظر درستی بدم . فقط می گم که اگه دوست دارین بخونین رو آدرس پایین کلیک کنین

راستی نظر یادتون نره . حتما !

http://www.sokhan.com/cstories.asp?id=32334

نظرات 3 + ارسال نظر
دیگری جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام . من این داستان رو خوندم . به نظر من این داستان خیانت یک زن به همسر و فرزندش هست. خیانتی که در جامعه ما برای مرد ها زیاد ملموس نیست اما برای زن ها متاسفانه بیشتر حس شده است . همانطور که زن ها دوست ندارند همسرشون بهشون خیانت کنه مسلما ما مرد ها هم نمی تونیم بپذیریم که زنمون مرد دیگه ای رو دوست داشته باشه

نیمه شب جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://mid-night.blogfa.com

سلام
ممنونم از لطفتون
وبلاگ شما هم مفید و ارزنده هستش
امیدوارم در دور بعد شما هم شرکت کنید
موفق باشید

مریم جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام.
این داستان قشنگی بود تازگی داشت اما تلخ بود
من دوس ندارم جای اون زنمی بودم
اگه می بودم هرگز نمی ذاشتم این رابطه به وجود بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد