عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

یادداشت چهاردهم

و اما امروز :

جمعه ۱۰ خرداد:

دوستت دارم 

نه مثل دیروز 

نه مثل روز هایی که اکنون هفته ها و ماه ها و سال ها از آنها می گذرد .

نه مثل فردا

و نه مثل روز هایی که  شاید هرگز لمسشان نکنم

دوستت دارم مثل امروز .

 دوستت دارم

نه مثل لیلی

نه مثل مجنون

دوستت دارم

مثل خودم مثل تو

دوستت دارم شریک روز و روزگارم

همیشه تا . . .

نظرات 5 + ارسال نظر
دیگری جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام . خوب بود . آفرین

مریم جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام .
می دونی این یادداشت ها که متعلق به خودت هست از همه قشنگ تره . منتظر نوشته های بعدیت هستم .

هانیه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام .
من داستان لذت های پنهانی رو نخوندم
اما این یادداشت آخرت خوب بود مثل قبلی ها
موفق باشی

همسایه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://manbito.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من خوبم درست مثل خودم

همسایه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

ممنون که سر زدی از دعات ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد