عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

دلم گرفته

دلم گرفته امشب مثل هوای برفی نه خنده ای نه شوری نه قصه ای نه حرفی.

 ای روح مهربانی آیینه ی صداقت فردای روشن من

مدیون چشمهایت ای روح مهربانی آیینه ی صداقت فردای روشن من

مدیون چشمهایت آیینه شو مکدر از باغ آتشینم با یاد رویت امشب بیدار می نشینم

با یاد تو امیدی در چشم من درخشید

 باران شوق آمد دنیا دوباره خندید

خورشید رفته در خواب ای ماه من کجایی

با تشکر از شمیلا

آغوش کوچه باز است تا از سفر بیایی خورشید رفته در خواب ای ماه من کجایی

آغوش کوچه باز است تا از سفر بیایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد