عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عاشقانه ها

A love that is never ending. a love that's deep and true.a love that brings true hapiness. a love . . . a that's a love.i feel

عکس

نظرات 3 + ارسال نظر
مونارک جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://moonark.blogsky.com

فعلا نظری در مورد بلاگتون نمی دم تا نوشته هاتون رو کامل بخونم...
مرسی که بلاگ من رو قابل دونستید...
با اجازه منم لینکتون کردم...
سلام..

ladybird جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://namehaiedeltangi.blogsky.com

سلام.ممنون از لطفی که کردید و به وبلاگم سر زدید.امیدوارم وبلاگم لایق خواننده ثابتی مثل شما باشه...
آرشیو موضوعیتان رو نگاهی کردم و بعضی ها رو خوندم البته معرفی کتاب رو خوندم و خوشم هم اومد مرسی از اینهمه کتاب مفیدی که معرفی کردید...و خوشحالتر شدم از اینکه با انسان اهل مطالعه ای آشنا شدم...موفق باشید و همراه!
راستی اگه زحمتی نیست این وبلاگ رو هم نگاهی بندازید:www.vojod.blogfa.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد